Friday, July 8, 2011

Rev Cup Finale....



Jumaat 1 Julai 2011

Lepas kerja kul 8mlm, aku terus ke Euphoria , di Sunway untuk majlis Rev Cup Finale...sampai kat sana dalam pukul 830 mlm, agak lambat jugak la aku sampai....masih ramai yang tak dapat masuk...dalam hati aku terdetik ...mesti ramai ni....

Pic: Jin , Pak Nil, JJ

Memang betul pun..kat dalam dah ramai giler orang ....Pak Nil, Jin dan JJ sedang buat huru hara ...haha....aku datang cuma bagi sokongan jer....pastu naik pentas sekejap dan kena menari ala ala Wonder Girls sebab aku dan geng yang lain kalah cabaran video dengan Pak Nil.....giler laa nak beat Pak Nil....hahaha....memang happening la event ni....tapi memandang aku agak penat..so lepas sejam..aku pun balik rumah....buat parti rev sendiri (tido ler....) kat rumah hehehe...









No comments: